• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Moje dětská chůvička s připojením Philips Avent ztrácí připojení

    Zveřejněno dne 15 September 2022
    Pokud rodičovská a dětská jednotka ztratí připojení, postavte obě jednotky blízko k sobě a počkejte až minutu, než se znovu připojí. Když jsou jednotky u sebe, rodičovskou jednotku ztlumte.

    Pokud se po jedné minutě jednotky nepřipojí, postupujte podle následujících kroků:
    1. Na dětské jednotce stiskněte na 3 sekundy zároveň tlačítko nočního osvětlení a tlačítko přehrávání uklidňujících zvuků. Noční osvětlení začne blikat.
    2. Na rodičovské jednotce stiskněte na 10 sekund zároveň tlačítko režimu a tlačítko nabídky.
    3. Na obrazovce rodičovské jednotky se objeví kód QR. Dětskou jednotku přidržte přibližně 20 cm od obrazovky tak, aby kamera mohla snímat kód QR.
    4. Jakmile bude kód naskenován, dětská jednotka zahraje melodii, čímž oznámí úspěšné spárování. Za 10 až 20 sekund začne streamování obrazu na rodičovské jednotce.
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.